SPONSORDEAL TUSSEN STAGE ENTERTAINMENT EN SUZUKI VOOR ‘HAIR’

Stage Entertainment Nederland presenteert met trots z’n hoofdsponsor voor de musical HAIR, die vanaf deze maand in de Nederlandse theaters te zien is. Het betreft het automerk Suzuki. De sponsordeal is geïnitieerd en bemiddeld door Spiros Chalos van EGO Company.

Suzuki is een merk dat zijn eigen weg gaat en daardoor niet in een hokje te plaatsen is. Deze eigenzinnige mentaliteit komt terug in de musical HAIR, waarin jongeren aan het eind van de jaren zestig de grenzen van hun vrijheid opzoeken. Stage Entertainment biedt met deze musical een mooi podium om de bekendheid van het merk en de modellen van Suzuki te vergroten bij een brede doelgroep.

Albert Verlinde, producent en algemeen directeur van Stage Entertainment Nederland: “Wij zijn enorm trots dat Suzuki zijn naam gaat verbinden aan HAIR. Het merk Suzuki sluit naadloos aan bij deze eigentijdse, nieuwe versie van HAIR. Bovendien hopen we door het reizende karakter van de show dat alle Suzuki-dealers hun klanten bij deze musical kunnen betrekken. We verheugen ons op de samenwerking!”

De musical HAIR – met legendarische hits als ‘Aquarius’ en ‘Let The Sunshine In’ – wordt door Stage Entertainment in een volledig nieuwe productie gepresenteerd. Tot en met april 2017 is de voorstelling in de grote regiotheaters door heel Nederland te zien. Suzuki geeft consumenten de kans om deze spectaculaire musical bij te wonen door mee te doen aan de ‘Musical Maandag’-winactie op de Facebook-pagina van Suzuki Nederland.

vlnr: Spiros Chalos (EGO Company), Sandra Baars (Suzuki), Albert Verlinde (Stage Entertainment)