SPONSORDEAL GESLOTEN TUSSEN ALBERT VERLINDE ENTERTAINMENT EN CUISINE ON TOUR VOOR ‘DREAMGIRLS’

Albert Verlinde Entertainment heeft een tweede sponsor binnen voor de musical ‘Dreamgirls’, die vanaf september in de Nederlandse theaters te zien is. Het betreft Cuisine On Tour, een all-round cateringbedrijf uit het midden des lands dat zich graag nadrukkelijker wil profileren als high-end cateraar. De sponsordeal is geïnitieerd en bemiddeld door Spiros Chalos van EGO Company.

De deal is afgelopen maandag getekend in een weiland langs de A16, waar op dat moment ook een billboard ter promotie van de musical werd onthuld. Als onderdeel van de deal zal Cuisine On Tour de culinaire foodvoorziening verzorgen voor alle gasten van de landelijke première van de musical ‘Dreamgirls’ in het nieuwe Luxor Theater in Rotterdam.

Farouk
Ook de deal met de andere sponsor van de musical ‘Dreamgirls’ – Farouk Systems met de merken CHI en BioSilk – is indirect door bemiddeling van EGO Company tot stand gekomen: Spiros koppelde de beide bedrijven in 2009 aan elkaar voor de musical ‘Hairspray’ en sindsdien is Farouk een vaste sponsorrelatie van Albert Verlinde Entertainment.

Dreamgirls
De musical ‘Dreamgirls’ is gebaseerd op het verhaal van The Supremes en platenmaatschappij Motown, waar Diana Ross ooit haar carrière begon. Het verhaal over drie zangeressen (Effie, Deena en Lorrell) die naam willen maken in de muziekwereld, is in 2006 succesvol verfilmd met Beyoncé Knowles, Jennifer Hudson, Eddie Murphy en Jamie Foxx in de hoofdrollen. In de Nederlandse musical worden de hoofdrollen vertolkt door Berget Lewis, Pearl Jozefzoon, Aïcha Gill en Edwin Jonker. De musical ‘Dreamgirls’ reist van september 2014 t/m februari 2015 langs de 23 grootste theaters in Nederland.

EGOcompany-nieuws_Cuisine-on-tour-Dreamgirls.jpg